Rutten vattenmelon i badet

Sådär då va det dags igen! Jag har precis tagit mig ett långt bad med citrusmjölk som skumbad. Det va ljuvligt kan jag säga. Fresten inte visste jag att en bodyscrub kunde bli gammal, eller kan den det? Jag hade nämligen en jätte bra som luktade vattenmelon, fick den av min plutt för ett par månader sen, i alla fall, nu när jag skulle använda den så chockades jag av en enorm stank, det luktade verkligen ruttet ifrån den, och innan luktade den som bacardi breezer(ingen aning om hur det stavas) i alla fall det va mycket underligt!

Nu ska jag i alla fall byta om till lite mer passande kläder då Amanda komemr hit ikväll, vi hade tänkt dela en flaska vin men hade inget hemma, kanske hon har, jag ska undersöka saken. Ska nog tvinga henne att spela yatzy med mig också, haha jag och Björn va som galna i det på resan:)


Jag går emot "en bloggares regler"  och lägger upp en mycket gammal bild på mig och Ms.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0