Lonely night

Hejsan! Idag har jag vart rätt slut, men inte så illa som jag hade tänkt mig. Björn är ju som sagt ute på lagfest och jag har precis kommit hem från hans föräldrar, jag va där och spelade spel, drack kaffedrink, åt varma mackor och blåbär hehe jag är verkligen lyckligt lottad som har svärföräldrar som dom:) Björn kom dit för en stund sen och skulle kidnappa mig för en runda på krogen men efterssom jag inte alls är fixad för krogen, alltså osminkad, ofixat hår och framförallt NYKTER så kände jag inte alls för det men som den snälla flickvän jag är så lät jag ju Björn gå ut i alla fall, just nu kan jag inte komma på varför för jag hade hellre haft honom här brevid mig, men men man kan ju inte få allt heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0