I det stora hela!

Okej jag är tillbaka och mycket har hänt sen jag sist skrev.

Jag kan naturligtvis inte skriva om allt men de större grejerna tar jag upp först:)


  • jag har gått på balen med min älskling. jag har tyvärr inga bilder på min dator från det men det ska jag försöka fixa.

  • jag har tagit studenten!!!!!
Olivia, Jessica och jag



Hanna, Lisa och jag




  • Jag har vart på Bröllop för Björns kusin Hanna och hennes engelska man. Det va riktigt roligt, galen brudgum(?) haha

  • jag kom hem i morses efter att ha vart utomlands med min älskling i 2 veckor! I underbara Sunny beach, det va tredje gången nu för oss båda och det va underbart men lite sorgligt, vi lär inte återvända dit på ett bra tag, man vill ju se andra nya länder också hehe:) Men mycket mer om den resan i ett annat inlägg.


Väldigt dåliga bilder blir det, då jag fick ta med min skitmobil, björns high-tech mobils kamera är sönder och kameran vi hade med tog bara svarta bidler:/ men men...


Här har vi kungen själv (på mini golf)!
Den jäkeln vann denna gången också, rätt stort med eller a med 4 slag eller va man säger.





jag vet inte vad som har hänt med mitt ansikte här men jag drar till med en vild gissning, Svin-influensan?
förhoppningsvis så är det bara älskling som skakar lite mycket på handen haha




Älskling försöker se cool ut (tror jag) på tåget på väg till Nessebar.




Där vi käkade dom mest gudomliga glassarna!
Jag är i full sjå med att tugga på en jordgubbe



Älskling var ju lycklig över sin glass tallrik i alla fall.
Det va upplagt som grillspett hehe




Sådär det har nog vart dom stora grejerna som hänt:)
Nu ska jag äta lite choklad och läsa tidningen så får vi se om något nytt har hänt i världen sen jag va borta.
Förutom det att Jacko dog:/


                                                                                                                                                                                                 
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0