whopps!

Hallo! jag har lite dåligt samvete, jag skulle egentligen ha lagat mat till björn när han kommer hem MEN han kommer om tio minuter och det finns ingen mat eller matlagning så långt ögat når, jag vet bara inte vad jag ska tilllaga, jag skulle göra spagetti men märkte att det fanns lövbiff och den ska man tydligen tillaga direkt om den är upptinad så det känns ju lite dumt att behöva slänga dom, men nu kommer han snart hem och är säkert jätte hungrig efter träningen och han får ändå ingen mat, oj oj oj! Men jag gjorde faktisk currysås, chicken nuggets och criss cuts innan idag så jag är inte helt slö i alla fall haha

Nu är det fresten underbart väder ute så jag har suttit ute på balkongen och läst min bok, som för övrigt är så rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0