BrrrBrrrBrrr

Då va det dags att dra till skolan, jag gick upp redan vid 8 idag, eller a det va ju inte mitt val precis mina grannar håller fortfarande på och borrar och idag va det ovanligt högt så det av bara att gå upp, masa sig in i duschen och sen ringa björn.
Han åkte redan vid 5 tiden i morses stackarn så han fick la endast 3 timmars sömn eller något. Men nu sitter dom på flyget i alla fall. Fan va avis man blir hehe
Idag ska jag kolla om inte tjejerna vill sätta sig på ett fik och plugga lite efter skolan. jag har så mycket att ta igen men kan inte. Men igår skrev jag upp allt som jag måste göra och satte det i ordning från va som kändes viktigast och neråt. Det blev många saker. Tror nästan att det stressade mer men nu när jag har det framför mig så kanske jag kan koncentrera mig mer.
OJ shit nu går min buss om fem minuter så jag måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0