Det övernaturliga

jag kan inte somna, jag är sjukt trött och ögonen kan knappt hålla sig öppna men ändå kan jag inte somna. så jag gick ut för en nattcig som skulle lugna ner mig lite eller något. Men när ag sitter där ute så ser jag något konstigt på himlen. Alltså jag är ingen som tror på sånt men detta va konstigt. Det va som om något konstigt stor ljus rörde sig över himlen helt oregelbundet eller va man ska säga. Jag försökte ta kort på det när det va som tydligast men fick inte till någon där det syntes. Nu finns det säkert en naturlig förklaring till detta. För att citera Leif, pappan i Mysteriet på greveholm "allt har en naturlig förklaring, det kanske bara va en liten mus...." haha men ändå undra va det va. Det tål att tänkas på;)
Jag kollade precis på Dead like me filmen, älskade den serien och har sett den ungeför 1000ggr, den är ju så härligt rolig:)  så jag blev överlycklig när jag såg att den kommit ut på film nu med så det kanske är därför jag e lite "skidisch" har inte en susning om hur det stavas men det utalas så i alla fall haha
Nu får jag la bädda ner mig igen och försöka sova åter igen.

ps: jag rekommenderar starkt den serien.




Kort handling om serien bara.
Lånat från undertexter.se
Hade antagligen kunnat skriva en bättre handling själv men orkar inte hehe

  Komedi från 2009 med Ellen Muth, Callum Blue, Sarah Wynter, Jasmine Guy, Britt McKillip, Christine Willes m fl..

Georgia Lass dör när hon träffas av en störtande toalettsits från rymdstationen MIR. Men inte riktigt. Hon är en av de ‘utvalda’ som har det tvivelaktiga nöjet att innan de får träda in i den eviga vilan, tjänstgöra som liemän. Jobbet går i stora drag ut på att extrahera människors själar, ögonblicken innan Döden tar kroppen.








Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0