Girls girls girls, what to do?



Gaasch ibland är det inte kul att vara tjej, jag har fått en släng av humörsväningar idag. Ibland börjar jag skratta ibland blir jag bara irriterad men just nu skulle jag kunna börja gråta bara jag gjorde det dära "nu är jag ledsen" uttrycket med ansiktet. och nu kom jag åt någon knapp på tangentbordet och bokstäverna blev plötsligt jätte stora:S
okej, nu försvann det och bokstäverna blev istället jätte små, vafan har tangentbordet också humörsvängningar eller?!
I alla fall, jag kom på att jag har prov i morgon i samhällskunskap som jag inte alls har pluggat på och just nu är jag på så kasst humör plus att min kropp är som gele och jag mår illa (någon mer än jag som tror att jag snart ska få mens?) så jag kan ärligt talat inte plugga, jag har tagot upp böckerna massa gånger utan något som helst resultat.
Anledningen till att jag inte har pluggat är helt enkelt för att jag har glömt, det är så när man prioriterar andra saker. Jag själv har prioriterat mer större och praktiska saker som projektet och den offentliga konsten, efterssom det är mer tidskrävande och viktigare faktiskt. Det ska ju visas för folk.
så nu sitter jag här dagen innan provet med panik! vad ska jag göra? jag kan inte plugga jag vill bara lägga mig under täcket och gråta ut över ingenting alls eller så skulle jag vilja springa av mig lite av frustrationen jag känner inför detta provet, usch säger jag bara!

jag saknar mamma, hon ska inte vara på jobbet nu hon ska vara här och puscha mig och säga saker som "nej mathilda du mår inte alls dåligt" hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så god gumman, men tyvärr är du utvald att känna hur det känns att vara kvinna. Det ska ju kännas att man lever, o tyvärr får även omgivningen känna detta.

2009-03-03 @ 09:35:01
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-03 @ 09:37:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0