Göm knivarna!

satt och pratade med min älskling nyss då jag råkade titta på klocken, till min fasa och förvåning märkte jag att den börjar närma sig spöktimmen!:S Kvällen gick fort, jag har suttit och letat jobb och skickat in ansökan efter ansökan i hopp om att någon ska anställa mig hehe jag har även färgat håret, eller ja mamma har gjort det, min utväxt va inte trevlig och håret kändes helt dött så det va dags. Just det jag gjorde ett trevligt litet test innan för att se inom vilka yrken jag skulle passa jag blev lycklog när jag såg att jag passar inom underhållning, försäljare, tidningsskribent m,m det är ju alltid kul, det skulle verkligen vara kul att jobba på en tidning! skriva om kärlek, skvaller, skönhet och massa annat, som en dröm verkligen. Men jag ska nog ta och skaffa sommarjobb och komma in på nån kul högskola innan jag börjar tänka på riktiga jobb hehe
Men nu ska jag nog börja tänka på att nana. Jag hoppas verkligen att jag mår tillräckligt bra för att komma upp och iväg ur sängen i morgon. Denna hemska PMS som har kickat in börjar gå mig på nerverna, men jag började kontrollera det riktigt bra redan i eftermiddags, innan dess låg jag bara i sängen och ville bara somna om igen. Tanken på att gå till skolan och behöva prata med folk och hålla på var skrämmande. Som tur är var mamma här i dag och kunde förklara och förbereda mig lite på vad som komma skall hehe Men i morgon är en ny dag och kanske att jag kan tygla den så pass att jag inte skär huvudet av någon stackars lärare redan innan lunch, det vore väll tragiskt.
Nej nog om detta nu ska jag bäffa ner mig och kolla på two and a half men och trakassera min älskling med ett långt godnatt sms, det är ju min tur idag hehe är vi då inte för söta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0