hoppla polle hoppla

Hejsan! Kom i princip precis hem. Idag har jag vart och gjort något utöver det vanliga! Jag har vart och ridit. jag emmelie och lisa va uppe hos emmelies häst och red lite:) Det är så skrämmande när man inte gjort det på länge men ack så härligt!
Men jag höll på att skita på mig när jag skulle rida den till stallet och vi gick sakta förbi en galen hingst som hoppade och skuttade och det såg ut som att han skulle gräva ner sig i jorden vilken sekund som helst. Jag var livrädd att sweden skulle reagera och bli galen han med haha så emmelie fick snällt gå och hålla i trenset (?) hela vägen haha Men det va roligt ändå:) Idag har jag också vart och lämnat lite papper hos Åhléns som chefen ska kolla igenom tills i morgon för han va på lunch när jag var där. jag vill ju ha min praktik där ifall jag kommer in på min skola och sen ha dom som referens också. Jag lämnade även mitt CV där som dom ska kolla igenom. Hoppa hoppas hoppas!
Nu måste jag kila in i duschen och tvätta av mig stall-lukten hehe ska nog göra en avokado mask också:)


jag bjuder på två otroligt vackra bilder på mig och sweden haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0