I finally made it!

Nu har jag vart och fikat lite mad amanda och lisa:) jag pluggade en aning på svenskan med, äntligen fick jag till något annat än rubriken på arbetet!
Nu sitter jag och kollar på semester svenskar. det är så kul för amanda sa i förrgår att hon hade hört ammi och anki i bakgrunden på charter hjältar och nu när jag satt och kollade så funderade jag lite på hur mycket jag kädne igen en av killarna som va med och precis efter att jag sagt "fan va jag känner igen honom" så kommer en liten ruta i vänstra hörnet där det står jönköping, tro fan att jag inte glömmer folk i första hand hehe:) honom har jag träffat ett par gånger på krogen kom jag ihåg. En anna som skulle känna igen han är nog amanda harlin hehe:)

I morgon ska jag amanda och lisa fresten ta en paus i vardagen och klä ut oss en aning haha och gå ut, vi är alla panka så det blir ingen dyr utekväll men det är bara härligt att bryta av det gamla vanliga med.
Nu ska jag fortsätta nalla lite på mitt godis, sen städa och sen bädda ner mig och läsa lite.

snackade med min älskling innan med, jag är sjukt avis på dig ska du veta! haha saknar hans röst så mycket med, vill bara ringa honom hela tiden men ändå inte. Han sa att jag skulle bomba honom med sms hela tiden men jag vill ju inte känna mig jobbig heller, han kan allt sakna mig lite:) sen är det ju grabb week-end med så hans kompisar vill nog inte att han sitter och sms:ar med flickvännen hela tiden. MEN jag sa till honom att jag faktiskt ville ha ett fyllesamtal av honom senare. Han är såå söt då ju:) oj va jag började sakna honom nu haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0