jobb, jobb, jobb

Idag vaknade jag och hela kroppen kändes helt skadad precis som att jag hade vart i slagsmål (inte för att jag någonsin har det men man kan ju tänka sig...). Kunde inte sova alls inatt, såndan PMS jag låg bara och tänkte, vred och vände mig och mådde inte bra alls. idag har jag sökt lite jobb, men det finns inte alls mycket, endast telefonförsäljning och sjuksköterskor, jag klarar inget av det. har testat teleförsäljning och jag kan ju säga att det är inget för mig. jag måste ju ha ett jobb i sommar:S Jag har även fyllt i ansökan till en skola jag vill gå på, måste bara skaffa referenser på skolan innan jag kan skicka in ansökan. Nu ska jag nog ta något riktigt att äta, jag har levt på bak-choklad och äpplen idag, inte bra inte bra. Hoppas jag mår bättre snart, detta är inte kul alls.


Jag längtar så till helgen, då ska jag och älskling gå på gatorna i stockholm och kolla studentskor och sånt. Vi ska kolla in massa second hand shoppar och dricka små drinkar hehe sen på lördagen ska vi se Metallica! jag vill bara fatta det men kan inte hehe  Det ska bli skönt att komma bort och glömma allt va skolan och jobbansökan är och bara låtsas som att tiden står stilla för en helg:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0