Lögnar SJ

sicken kreativ dag haha gick upp tidigare i morses för att skriva mitt personliga brev till skolan, vilket jag gjorde. Efter det så skrev jag även svenska nationella provet i svenska B, nu måste jag bara läsa upp det också hehe efter det tränade jag en stund och tog en dusch. Då märkte jag att helvete va sen jag är, jag missade bussen till skolan, hade bara 5minuter på mig efter att jag kom ut ur duschen. så jag gjorde i ordning mig och satte mig vid datorn och renskrev svenskan istället. Sen skrev jag lite på projektarbetet som också ska renskrivas och lämnas in så jag hinner få tillbaka det och förbättra det innan slutdatumet.

Jag hatar sj! haha jag fick lov av mamma att åka dit en dag tidigare om jag gjorde dom uppgifterna jag skrev om där uppe. Men när jag skulle ringa om omboka, så sa dom att det inte gick och det va en väldans process så då åkte jag istället till resecentrum för att kolla om dom kunde göra något, men dom sa att jag inte skulle betala fakturan och att det visst gick att ordna på telefon med sj. så jag ringde igen när jag kom hem. Då skulle dom koppla mig till någon som kunde det, hon sa även att jag skulle betala fakturan. Men mamma satt och väntade i luren i en kvart (jag orkade inte med dom längre) men det va ingen som svarade, inte ens toner gick fram. så då ringde hon igen och frågade om dom kunde koppla henne till någon som kunde fixa det, varpå hon i luren sa att hon kunde det, efter det va det inga problem med att varken avboka eller omboka. Är inte det konstigt, alla säger olika saker. Men nu är det i alla fall fixat och jag åker till min älskling på torsdag istället!!:D

Nu ska jag byta lakan och städa lite och lägga i an tvätt sen tända några ljus och bara vara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0