Saknar dig redan!

I morgon åker älsklingen till Prag och kommer hem på söndag.
Jag kommer sakna ungen så mycket, inte för att jag inte redan gör det men nu kan man ju inte snacka med honom så mycket  som man vill heller, attans! men jag hoppas i alal fall att dom får det roligt där borta. Det låter så härligt att få festa av sig lite haha så han har "lovat" mig att vi ska dra ut när vi firar halvår nästa helg:) Då är ju jag hos honom också:D
Jag längtar tills jag har fått jobb och kan tjäna in lite pengar till min lilla sparbörsa som både möglar, rostar och dammar:S
Då ska jag tvinga med tjejerna på kryssning:D Vi har pratat om det ett tag så det hoppas jag blir av, jag vet att dom skulle uppskatta den suveräna puben vi va på i Tallin:)

På lördag ska jag och systeryster amanda stå på loppisen igen med:) Jag har försökt samla ihop lite mer grejer jag inte vill ha så får vi se hur det går. Kanske att man kan spara ihop lite pengar. De jag får ihop ska i alla fall gå till min och älsklings halvårsdag. Antingen om vi gåt ut eller kanske bowlar eller något:)

Men jag känner också att det är alldeles för mycket pengar som slösas bort så jag har beodrat Björn att han ska ha en månad då han inte har några som helst onödiga utgifter. Nu är inte tågbiljetter några onödiga utgifter tycker vi så det räknas inte;) men jag menar mer bio, pizza, krogen, restauranger m,m såna grejer. Han måste lära sig att spara på sina pengar och bli av sitt lilla shoppingberoende hehe jag vet om att hans dator inte funkar för tillfället så han kan inte läsa detta + att han drar till prag tidigt i morgon så jag kan skriva detta i smyg haha:)

Nu ska jag fortsätta kolla på desperate housewives och snart ringa björn och säga godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0