stateing the obvious

jag ska nog gå och nana nu, har stått i panik vid garderoben nu för att konstatera det jag redan visste JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG! jag vill ju vara fin (läs: jag vill ju komma in på krogen) i stockholm men har absolut inga kläder. Varför ska man behöva känna sig som världens värsta bonne haha Men men jag har ju i alla fall min älskling, vi kan ha hur kul som helst på stockholms gator istället:) sista dagen i skolan i morgon med innan stockholm och jag slutar vid 12tiden är inte livet härligt ibland? På kvällen är det studentfest på centrum också dit lisa amanda och stina ska gå så jag kanske hänger på. Får se jag har inga pengar och sen vill jag ju vara fräsch och fin på fredag:)


Jag lovar att det komemr sluta med att jag har min "älsklings-mys-dräckt":)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0