studentklänning

Det har vart en full helg. I fredags jobbade jag ju:) vilket gick bra! sen däckade jag i sängen direkt när jag kom hem haha jag va totalt slut!
I lördags så va jag på A6 och köpte studentklänning och presenter till Nicole! det blev två hudprodukter från the body shop som luktar cocos och sen en sån skaubb-boll eller va det nu heter:) sen en parfym som hette "between the sheets" :D
Igår va vi ju och firade Nicole och åt massa kakor och vofflor, mums!

Nu ska jag fixa i ordning mig för skolan, uscha! är absolut inte sugen på denna veckan, det känns piss!


en otroligt kass bild på klänningen. varken spegeln eller mobilkameran gör denna klänning rättvisa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otroligt tjusig i din klänning. Ha en bra dag.

2009-03-30 @ 13:19:24
Postat av: <3

Så snygg du är min lilla älskling :) saknar dig!

2009-04-01 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0