The house bunny

Då va det måndag. Jag börjar inte förrän kvart över 1 så jag kan ta det väldigt lugnt på morgonen;) sitter och kollar på the house bunny nu och har precis ätit frukost.
Idag ska jag bara plugga, jag har samhällskunskapsprov i morgon och har inte ens öppnat boken:S inte bra alls men men jag är verkligen skoltrött och det gäller ju att prioritera så...
Men denna helgen kommer bli fantastisk, jag längtar så! På fredag drar jag iväg till stockholm och möter upp björn klockan 6. På lördag ska vi se metallica!! jag har inte fattat det än, men när jag väl står där så kommer la tårana forsa ut ur ögonen på mig:) vi ska också leta efter bal och student skor till mig:D Nu ska jag fortsätta kolla på filmen för snart drar jag till skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0