Söndag morgon

God morgon!
Igår va jag och systeryster Amanda ute, vi åkte till centrum och kom dit innan allt folk hade kommit.
Vi satt och snackade en massa och drack några öl och cider:) Det va ju happy hour ända till 11:) Jag hade lite tur, jag hittade en hundring på golvet!:) Vilket jag gav till Amanda för hon hade precis bjudit på en cider, så hon fick tillbaka sina pengar tillbaka lika snabbt som hon använde dom:) Sen träffade vi Lisa och Stina med och Jocke och hans kompis Bojis va med där.
Det va mycket roligt Amanda:)
Idag ska jag storstäda mitt rum och sånt sen ska jag skriva ett personligt brev till en skola. Då måste det vara snyggt och rent runt mig hehe:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det va mycket trevligt vill jag lova <3

2009-03-15 @ 11:57:46
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0