metallica!

Nu är jag hemma i Jönköping igen, eller a kom hem igårkväll men då var jag alldeles för trött för att uppdatera hehe
Det har vart en väldigt händelserik helg. I fredags så mötte jag upp min älskling i stockholm. Vi åkte och checkade in på hotellet, gjorde i ordning oss lite lätt sen gick vi och åt på jensens. Efter det gick vi till två olika krogar och drack lite öl:) mums men sen vid 4 eller va de 5 tiden så gick vi och nanade. Vi skulle ju upp tidigt och kolla studentskor:) Så klockan 11 eller något gick vi upp och jag ringde även företaget som hade talat in ett meddelande på mobilen om att dom ville mötas upp för en intervju. Jag ringde och vi bestämmde oss för att ha intervjun i stockholm på söndagen:D snabba ryck gäller och det är ju bara roligt! Efter det så gick vi och kikade runt i olika affärer kollade på en modevisning på NK och kollade i lite mer affärer. Jag hade redan i första affären blivit helt förälskad i ett par fornarina pumps som är hur snygga som helst men jag kände att jag ville kolla vidare ändå. Men sen såg jag massa tecken på att jag skulle köpa dom haha och till slut hittade jag även fornarinas egna butik av en slump så vi gick in och jag provade skorna igen och sen bestämde jag att dessa måste det bli så jag köpte dom:D efter det gick jag runt med ett stort leende på läpparna hela dagen hehe jag har inte hunnit lägga in några bilder än så det kommer i nästa inlägg:)

I alla fall, när vi köpt skorna gick vi och åt lite på jensens igen hehe denna gång beställde björn in 2 huvudrätter till sig själv han kände att en inte skulle vara mättande nog haha så söt den dära!
Men sen va det dags att gå tillbaka till hotellet igen och börja fixa till sig för metallica, men vi va så trötta så vi somnade i ett par timmar innan.

Väl på metallica! fan va underbart det va! jag vet inte hur jag ska tacka min älskling, konserten va underbar! och jag började fälla ett par tårar till Nothing else matters hehe jag kunde inte hjälpa det det va bara alldeles för mycket.
Jag har fortfarande inte fattat att jag faktiskt har sett Metallica live men det lägger la sig snart och jag får världens chock:S jag tycker dock väldigt synd om dom som var där på söndagen och konserten va inställd, tänk dig att ha åkt jätte lång och bokat dyra hotell och förfestat och förberett sig för att se dom och sen inte få göra det. fy fan! Men dom kanske skulle komma i maj igen så då får dom använda sina biljetter igen.

Jag va ju på arbetsintervju igår med. Jag mötte upp sophia och vi satte oss på ett cafe, drack lite kaffe och hon förklarade va arbetet gick ut på och ställde lite frågor. Hovnva väldigt trevlig så jag hoppas verkligen att jag får jobba med henne i framtiden. Jag får nog svar i dag eller i morgon sa hon så det känns ju skönt.

Idag då. Idag har jag vart hos tandläkaren och putsat lite och öven tagit bort lite tandsten. det ilar som fasen i tänderna nu men rent och fint är det i alla fall:D

och i morgon är jag ledig om man bortser från den kvarten jag ska va i skolan och ha utvecklingssamtal:) härligt härligt!

som sagt jag lägger upp bilder på metallica och skorna senare:)


tack älskling för en underbar helg!

Älskar dig<3

och ta det lugnt men inte för lugnt i prag;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0