Yesterday

Igår va jag ju ute med Amanda, eftersom vi ville göra det hela lite roligare så klädde vi ut oss en aning. Vårat tema va More is less.:) jag hade hatt och massa smink och ett 2meter långt pärlhalsband som jag snurrade runt halsen och amanda hade 100halsband, typ 5olika ögonskuggor m,m haha det va mycket roligt, jag skrattade så jag nästan kissade på mig när vi hade justin timberlake konserter för varandra haha så jävla roligt! Men innan det så klädde vi ut oss lite, lite peruker och sån skit, hon har en sån rolig garderob med massa roliga kläder verkligen!:)
Idag har jag vart i skolan och haft en lektion så va hemma vid 11 och sov till 2 haha jag va mäkta trött men nu känenr jag mig pigg och gó! Idag kommer min syster också vilket jag tycker ska bli skitkul! bara myspysa vi två, älskar det!
Nu kommer lite bilder från igår och sen ska jag nana lite till hehe






Amanda har massa roligare bilder på oss men dessa får duga.

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA, du är ju pinsam.. ;) hot date in bastun sen?

2009-03-13 @ 16:24:50
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu tävling till östeuropa va med å tävla och vinn..

lite senare idag lägger jag ut bilder på vår resa ifrån euro disney som vi kom hem ifrån igår



kram

2009-03-13 @ 16:30:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0