skor skor och åter skor

Ja i och med att jag inte lever ett allt frö spännande liv så har jag inte jätte mycket att berätta om min vardag. Som igår till exempel. Jag åkte till skolan vid hakv 2 målade en fjäril och sen åkte jag hem:)
Det va dock min sista måndag i skolan NÅGONSIN om man bortser från att jag kanske kommer in på högskolan hehe
Idag har jag självstudier i alla ämnen så bestämde mig för att plugga hemma i stället. Skönare att kunna sitta ute med alla böcker och papper och med en kopp kaffe jämte sig hela tiden:)

I alla fall. Jag hittade några riktigt hemska skor igår!
Kolla in, detta skulle aldrig jag ta på mig!

.











Le Finale....


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, riktigt kul inlägg ;P

2009-05-12 @ 22:45:55
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

dom e få men de får gå;) hehe

2009-05-13 @ 16:27:50
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0