Sorg

Idag känns allt väldigt tungt, det finns ett stort grått moln över mitt huvud denna tisdag... I natt sjönk det in att vi aldrig kommer träffa denna otroligt härliga person igen. En person som hade en sån stark karaktär och en sån färgglad personlighet. Hon fick oss alltid att skratta tills vi vek oss och gjorde hela rummet gladare när hon klev in.
Hon lämnade världen i lördags och kvar har vi massa vackra, roliga och härliga minnen av henne. På något vis tror jag alla som träffade henne blev påverkade.

I alla mina starkaste minnen av dig skrattar jag och är glad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vacker beskrivning av vår saknade vän. Kram

2009-11-03 @ 18:32:50
Postat av: Louise

Det är förjävligt, min vackra mormor :(

2009-11-04 @ 09:04:54
Postat av: Nicole

Alla blev nog påverkade, ja. Du har så rätt i det du skriver. Alltid då hon var med livades stämningen genast upp...

2009-11-06 @ 02:15:39
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0