06-10-09

Å vilken underbar morgon, å sicken underbar dag...
Idag när Björn åkte i morses så kunde jag absolut inte somna om så efter en stunds kämpande gav jag upp, tog båda täckena och kuddarna och gick till soffan istället haha, kollade lite på simpsons och funderade på att äta frukost, så det gjorde jag också, jag va ju ändå uppe och är jag hungrig så kan jag sbolut inte somna. När jag va mätt och belåten tänkte jag att jag kanske skulle koka en kopp kaffe också men om jag dricker kaffe på morgonen vill jag automatiskt ha en cigarett så det sket jag i istället somnade jag om och vaknade klockan 11igen, eller ja jag vaknade ett antal gånger men bestämde mig för att det va dags att gå upp då:)
Idag måste jag gå och köpa tops och bomullsrondeller, jag känner mig helt handikappad utan dom för jag använder det till allt verkligen. Sen ska jag kolla på en mp3 av något slag också, jag vill gå ut och gå men det blir så himlans mycket roligare om man har lite musik att lyssna på samtidigt.

Ska även fundera på vad dagens tips ska handla om, om ni har några önskemål är det bara att lämna en kommentar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0