Fotbollen tar över!

Tjenare! Nu sitter jag och äter godis och skriver lite på nästa tips jag ska ge er medans Björn kollar på fotboll.
Jag tycker inte om fotboll haha otroligt långa matcher och allmänt tråkigt att sitta och kolla på små gubbar som springer efter en boll haha Men men alla kan ju inte ha samma åsikter, jag ska snart be min älskling borsta mitt hår, jag älskar när någon pillar i mitt hår verkligen, så skönt att det pirrar i kroppen och eftersom älskling får kolla på fotbollen så får jag min hårbotten masserad, it's a win win helt enkelt:) Sen hur jag fått min stora stygga man att borsta sin flickväns hår det är min lilla hemlighet!

Igår när han fick kolla på två matcher och jag såklart fick min hårbotten masserad så tror jag älsklings manlighet
tog lite stryk, för medans han gjorde det så sjöng han på Man uniteds lagsång eller vafan det nu heter hahaha han ville antagligen bevisa att han är en man!

Snart kommer Mitt tips så kolla in om en liten stund:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0