Grattis pappa på födelsedagen!

Först så vill jag bara säga Grattis tilll Pappa som fyller år idag!

Nu har jag sökt praktikplats efter praktikplats i jönköping, göteborg och avesta shit jag är så nervös för att jag inte får praktik någonstans och måste flytta till östersund i 5 hela veckor vart ska jag få cash till det?! Men det är bara att ligga i om det nu är så att jag måste bo i stockholm eller göteborg i några veckor så gör jag det, jag ser det som en rolig grej och jag tänker inte låta den gyllena regeln location location location sätta stopp för mina drömmar:) No way josé!

Nu är jag jätte seg igen men ska börja på min presentation som jag ska ha med mig till science park. Jag tänkte försöka komma iväg dit i början på veckan:)


Så här ser jag ut just nu, seg, osminkad och jävlig
what to do?!

Kommentarer
Postat av: <3

Du är fortfarande den vackraste som finns !

2009-10-18 @ 19:44:45
Postat av: Nicole

Grattis Johnny! Hälsa honom från mig =)



Kramis bananis/Nicole

2009-10-19 @ 20:21:43
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0