Helgen som den vart

Nu är jag tillbaka, jag har spenderat helgen med min underbara älskling och då glömmer jag helt enkelt av allt som har med internet, bloggar och sånt. Det är helt enkelt roligare att bli kittlad halvt till döds av Björn haha seriöst det är det min helg har gått ut på. Att försöka ta mig loss från Björns grepp, det är helt omFöjligt och tro mig jag får en sån panik när någon kittlar mig så jag fick in några slag rakt i ansiktet på min lilla älskling haha det va inte meningen men jag såg ljuset i tunneln och va tvungen att göra allt för att överleva:) I fredags gick vi i alla fall ut på krogen, där jag och björn slog klackarna, skorna i taket(?) sen åkte vi och käkade nattkäk på max, det är ju ett måste, jag måste äta efter en utekväll. Resten av helgen har vi inte gjort onödigt mycket, kollat på desperate housewives och ätit massa onyttigheter, men mysigt va det:)

vi ses snart igen älskling!

Förövrigt så suktar jag efter att skaffa långt hår igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0