Jag funderar och funderar

Jag är desperat efter sällskap! Jag kan absolut inte somna så jag ligger här i vardagsrummet och funderar på hur jag lättast kan få upp björn ur sängen och in i vardagsrummet, han kan ju sova här. Bara han är här så är det bättre sen om man vill sova under bordet, vid fotändan eller jämte mig spelar ingen roll bara han är här hehe elelr nej fresten jag vill gosa i hans famn. I alla fall jag har hittils dessa sätt jag funderar på att prova...

1. Hälla ett glas vatten på honom och snabbt springa in i vardagsrummet (han måste ju följa efter och fråga om jag är helt galen som häller vatten på honom, men han är ju i vardagsrummet i alla fall)


2. Gå ut och ringa på dörrklockan sen när han går upp för att öppna kan jag bara säga att jag låste ute mig själv.


3. Gå in och börja mucka gräl med honom och sen storma ut till vardagsrummet (som sagt han måste ju följa efter och fråga om jag är galen )


4. Skrika JÄTTE högt från vardagsrummet tills han kommer utspringande och frågar vad som hänt. För att undvika sura miner kan jag bara säga att jag fick en återblick av matchen mellan sverige och danmark och jag blev så arg helt enkelt. Han kan ju inte göra annat än att trösta mig haha


Men som sagt jag funderar fortfarande, kanske kommer jag på en till brilliant idé.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, ska lägga det på minnet ;)



Pusspuss

2009-10-12 @ 19:40:50
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, ska lägga det på minnet ;)



Pusspuss

2009-10-12 @ 19:40:50
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

Tyvärr så hann jag somna innan jag utförde något av detta men jag kan varmt rekommendera att du provar haha:) <3

2009-10-12 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0