Jag har tur som har Björn

Skickade ett panik sms till Björn om min lilla olycka, han ringer jag svarar och berättar.

Björn: Var det mycket eller?

Jag: Ja nästan en hel kopp!

Björn: Men hur gick det med min soffa??!

Jag: DIN SOFFA ÄR OKEJ! Min dator va glupsk!

När jag gick här innan och skrek FAN FAN FAN för mig själv så kunde jag ändå finna lycka i att det va min dator som drabbades, hade det vart Björns dator eller soffa så hade jag likaväl kunnat hoppa från balkongen direkt för han hade ändå dödat mig när han kommit hem. Sen måste jag berätta att han soffa är brun, hans matta är brun och hans bord är brunt så skadan hade kanske inte vart lika stor om en droppe nuddat hans soffa (det hade ändå inte vart första gången haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0