Kaffe funderingar

Att jag aldrig lär mig! Jag går upp på morgonen, lunkar ut till kötet och ska koka kaffe, jag fyller nästan alltid kaffekokaren till samma streck och när allt är klart dricker jag tills kannan är slut, när jag sen har druckit upp den sista slurken så tänker jag för mig själv "varför gjorde jag inte mer kaffe" fast någonstans där inne vet jag att även om jag hade gjort mer så hade jag tänkt samma sak när jag druckit upp det också, jag funderar på att anställa någon som gör kaffet åt mig och som har färskt kaffe på sig hela tiden, det minimerar väntetiden på att kaffet ska bli klart och jag slipper värma mitt kaffe i micron hela tiden haha

Nä nu ska jag sluta sitta här och tjattra, jag ska fortsätta plugga, men först ska jag nog koka några koppar kaffe:)



Idag vankas det fransk manikyr också, men vi får la se hur det ser ut, det va länge sen jag gjorde det på mig själv. jag får väll ta och visa hur det blev när det är klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0