Kodord när dom är som bäst!

Hallå hallå!
Igår bidde det inget mer inlägg med tips från mig men det kommer idag sitället. Jag och Björn gick ju ner på stan igår där jag köpte lite nödvändigheter såsom, hårspray, bomullsrondeller, tops, eye makeup remover, mallar för fransk manikyr och hårspännen (vanliga och rosetter). När vi gick där diskuterade vad vi skulle äta till middag vårat samtal lät ungefär såhär:

(Såhär går det när man pratar i koder)

B: Fiskbullar och potatis
M: Ja det kan vi äta
B: Om du inte har något annat förslag
M: Nej jag funderar, du då?
B: Nej jag kommer inte på något

(Så håller vi på ett tag)

M: Har du kommit på något?
B: Nej, har du?
M: SÄG DET! JAG VET ATT DU VILL!!
B: Nej du får säga det!
M: Nej säg!
B: Nej säg du! Vad tänkte du på?
M: Du vet! Man använder internet till det
B: JA men säg då!
M: Nej säg du! Så du hade inget annat förslag?
B: Nej du?
M: MMM...Fiskbullar here we come!

(Detta håller på ännu ett tag)

M: Ska jag börja med maten eller?
B: VÄNTA! Sätt dig ner, gå ut i hallen, antimgen hämtar du min plånbok eller så skalar du potatis men kom in        snart!
M: Så du vill att jag ska komma tillbaka?

Till slut tjuter Björn till, tydligen kan man inte beställa hem pizza från deras pizzeria nu hahaha
Jag måste säga att det va ett riktigt roligt samtal för tillfället. Efter många om och män tänkte vi ta kina eller thaimat men inget passade miss fin (Björn) så vi ringde pizzerian och fick tillslut hem våran älskade pizza:)

Efter det tränade jag ett pass yoga och va helt slut, jag hade redan ont i varenda muskel i kroppen så speciellt avslappnade var det ju inte. men jag tror jag tränade bort pizzan jag åt, jag fick ju kämpa för mitt liv till desperate housewives sen med då Björnen kittlade mig halvt till medvetslöshet haha jag ska börja styrketräna och bli starkare än honom så kan jag kittla honom sen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu förstår jag ingenting???? Fisbullarna då, vart tog dom vägen????? Puss@kram

2009-10-07 @ 12:31:38
Postat av: mathilda

Det blev inga fiskbullar som tur var haha, nej det är rätt svårt att förstå men det va ett roligt samtal:) puss och kram

2009-10-07 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0