Magvärk

Hejsan hejsan!
Idag har jag så ont i magen (den tiden i månaden) så jag har försökt hålla igång mig själv med att tvätta, dammsuga, vika lakan coh städa i ordning lite. Men inte diskat, jag vill verkligen inte förstöra mina naglar, så som jag kämpade med dom, och diskmedel hatar ju naglar och vill se dom torka ut och ruttna så jag lämnar den fina disken till min älskling. Men nu när det inte finns så mycket annat att göra så ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga! Jag har även kollat efter tågbiljett hem men dom är lite sega med sista minuten så det får jag vänta med. Jag åker ju hem i morgon:) Jag saknar familjen, vännerna och mitt rum så mycket! Men jag kommer sakna min älskling otroligt mycket när jag åker, önskar jag kunde packa med honom men jag tycker inte om att ha stora tunga väskor med mig på tåget:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig med, jätte mycket =)

2009-10-13 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0