Mamma har alltid sagt att jag är tecknad...

Tjenare tjenare! Idag har jag gjort mina naglar! Det tog flera timmar dels för att jag är så ovan men också för att jag inte hade någon nagellacks borttagning kvar så om det blev fel fick jag ett helvete att försöka ta bort det haha men nu är jag RELATIVT nöjd i alla fall, klart ni ska få se hur det blev men det får bli i morgon:) I morgon skulle vi egentligen åkt och hälsat på Björns kära föräldrar och myst men Birgitta har inte riktigt blivit frisk än så det gick icke:( Istället ska jag och älskling ut och äta, jag är ju inte mycket för alkohol längre så festa gör jag inte jätte gärna men ett glas (flaska) vin på en restaurang går ju bra:) Nu när jag har så tråkigt ensam i vardagsrummet så har jag satt ihop ett litet bildspel, det ser så kul ut på en del bilder för det ser ut som om jag är hälften tecknad, jag vet inte varför men så är det, kanske ska jag gå och kolla mig i spegeln snart:S

Natti natti



Ganska Normal




Det börjar



OH LORD IT ARRIVED!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0