Mobiljakt

God kvällen!
Jag och björn har haft ett american pie maraton här i helgen, igår såg vi dom tre första och idag såg vi två till. Men nu har älskling gått och nanat och jag sitter och kollar på eventuella mobiltelefoner, min är ju kass, jag kan inte ens stänga ner locket utan att den dör direkt haha den har vart så dom senaste månaderna men man är ju inte kräsen haha Men nu har jag fått nog av den och funderar starkt på att skaffa en ny!

Vi har även vräkt i oss onyttigheter i form av chips, dipp, choklad, toffifee, coca cola och jag åt 2 portioner soppa med bröd till hehe det var mumsigt! Man kan ju inte bara leva på godis;) Men nu känner jag att ögonlocken stängs så jag ska också krypa ner i sängen nu:)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0