NY MOBIL

God morgon!
Jag uppdaterade aldrig igår, jag va alldeles för upptagen med min nya mobil hehe Efter att jag vart på Mödravårdscentralen och bytt P-piller p.g.a min PMS så hämtade Stefan upp mig och vi åkte och kollade mobil till mig. Jag hade ju redan bestämt mig för vilken jag ville ha men den va alldeles för rosa i verkligheten, sen fanns den inte inne på lagret heller. Ingen av varken den rosa LG eller Samsung fanns och jag ville ju absolut inte ha en svart mobil så det gick inte ändå. Istället hade jag siktet inne på en LG Ku990i som va vit. Jag tyckte den va skitsnygg och inte allt för dyr heller. Men sen upptäckte jag att det va en sån Björn har fast han har en svart. I alla fall dom andra fanns ju inte så det blev den vita och jag är mycket nöjd med mitt beslut. Jag tror inte man tröttnar lika snabbt på en vit mobil som man kanske gör på en skrikig rosa hehe

Idag ska jag nog dra med mamma upp till A6 för jag ska köpa present till pappa som fyller år den 18 jag har inte hunnit kolla det än så det måste bli idag:) Undrar vad det blir.

Det är också klassfest ikväll men vi får se om jag går på det:)


Den är kritvit i verkligheten men ser grå ut på bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0