Studierna

Igår blev det en hel del plugg och nu har jag satt det första häftet om SPA! Känns skönt, jag ville vara säker på att jag kunde allt innan jag börjar på nästa häfte, så igår kväll började jag läsa om Makeup, sminkets historia är jag på nu och jag tycker det hela är mycket intressant:)

Idag fortsätter jag, men det får bli senare efter ett långt bad och några tända ljus, då mår man bra!

Jag skulle bada och lägga en ansiktsmask igår, men eftersom det va så varmt i badet så vägrade masken torka, det va en sån som man drar bort, så den började rinna, jag tänkte att jag skulle skölja av den, men den gled bara runt i ansiktet, in i både ögon och mun haha, men efter några kallsköljningar och drag med handduken så gick det. Men det va inte speciellt avslappnande och ingen nytta gjorde den heller, så ett nytt försök görs idag:)

Min älsklig som skulle komma i helgen kan nog inte det för stackarn ligger hemma och är sjuk:( Önskar jag kunde vara hos honom ni, killar har ju en tendens att bli "riktigt sjuka" haha Själv har jag fintat undan alla sjukdommar.

Krya på dig älskling <3


Kommentarer
Postat av: <3

Tack hjärtat !

2009-10-01 @ 13:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0