Tack mamma!

Hallå i stugan!
Idag gick jag upp tidigt och satte igång med mina studier det första jag gjorde (efter att ha kokat kaffe, tagit en morgon-cigg och kollat på simpsons haha) Men man måste ligga i om man vill komma någon vart! Sen har jag pratat med mamma och träffat Björn som kom hem efter att ha vart och handlat (öl) han kom även hem med en choklad kartong som mamma skickat till oss, Tack så mycket kära mamma!:)<3 Jag pratade även med Amanada H som jag hoppas kommer upp snart! Det har ju vart en plan länge nu men inte blivit av men snart planeras nog in en liten tripp hit till mig!:) Det kommer bli super!

Fresten så kommer det tips snart, det är bara det att jag har programmet på min dator så måste vänta tills den är ok men det kommer!:)

Nu sitter jag här och läser om make-up:ens historia och har på Gossip girl i bakgrunden, i brist på annat...

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0