Tv-spels nördar är vi allihopa!

Shit va vi är trötta nu!!
Björn hade köpt en sån Xbox eller playstation 360 eller något, herregud va vet jag det innehöll siffror i alla fall!
Så vi bestämde oss för att ha en riktig spelkväll med massa olika spel, ex. gears of war, vet inte om det hette så heller men det behöver jag inte kunna heller, för jag suger på det! Eller a dom tio minuterna vi körde innan vi drog till Familjen sundberg och åt var jag riktigt duktig (enligt mig och björn i alla fall:)) Men tydligen så försvann min förmåga att såga monster och skjuta bad guys för jag dog hela tiden, inte roligt alls! Men kicken man fick när man sköt ihjäl två, tre stycken på raken va SKÖÖN! haha

Vi va i alla fall och hälsade på familjen sundberg innan vi krigade, där åt vi massor med gott, fan dom frågade om jag va gravid, så mycket gluffsade jag i mig hehe men Gittans (smeknamn) wok va verkligen god ju!

Nu är vi i alla fall helt slutkörda efter att ha skrikigt och haft oss i soffan haha Björn sussar redan sött här brevid mig:)

I morgon vankas det maskerad! Jävlar va roligt det ska bli, jag ska göra i ordning min jätte ful hela dagen:D

                                                        
                                               




Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv:

Haha, låter skoj =) Kommer det upp bilder på bloggen sen? ;)



Puss och Kram

2009-10-31 @ 14:36:03
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0