Crossword Puzzle

Min pojkvän måste vara den sämsta förloraren någonsin! haha Vi avslutade precis en omgång på ett spel som heter crossword puzzle, det började bra och trevligt men sen blir han allt mer rädd över att han ska förlora och ändrar därför reglerna, så att vi har hälften så lång tid på oss, när inte det gick som han ville och han är så nära att förlora så sjuter han ihop sina små tärningar och säger "sätt minus 30 på mig" han sa så igår igen, vi började och hade jätte trevlig, rökte lite vattenpipa och så, sen när spelet snart är slut så kommer det "jag är så trött jag orkar inte" och så släpepr han bara allt, försöker inte ens, och när jag försöker hjälpa till säger han bara att jag ska sluta haha det är min älskling det, jag kan inte hjälpa att han kommer med dessa saker som att "den som förlorar diskar" haha vill han diska så får han mer än gärna göra det utan att försöka förlänga tiden med ett spel haha.

Nu ska jag tvinga han att spela en gång till med mig!


Kommentarer
Postat av: Emmelie!

jag är i jönköping i helgen. vi planerar big bongo på fredagen. är du hemma måste du komma dit! :) hoppas du har det bäst. puss

2009-09-22 @ 21:28:27
URL: http://emmeliej.devote.se
Postat av: Din Spelkung !<3

Jag älskar dig ochså min underbara älskling . MEN att du skulle vara en så himla kass förlorare trodde jag inte,du kan väl bara erkänna att jag slog dig, men vet du vad ? trotts ditt lilla misstag så tycker jag om dig ändå :)kom nu så går vi ?!

2009-09-23 @ 16:34:33
Postat av: mathilda ohlsson

Hej emmelie!:D Jag är tyvärr inte hemma då, annars så hade jag absolut kommit! saknar dig babe!

2009-09-25 @ 11:14:29
Postat av: mathilda

Älskling HAHA!

2009-09-25 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0