LEV DIN DRÖM!

Äntligen funkar min blogg, jag har inte kunnat komma in på den.

Jag sitter här och känner lugnet! Jag har vart så röksugen idag! Jag tog min sista halva vid halv 12 och tänkte att jag skulle gå och köpa cigg när björn kom vid 3 men han kom aldrig haha jag va redan då sugen men väntade i alla fall tills för ungefär 10minuter sen då kan säger att han kommer vid 6 och då ska vi äta sen ska vi till hoffe så jag skulle få röka vid 7 ungefär haha jag kunde inte hålla mig, så jag har vart och köpt nu:)

Ikväll ska vi till Hoffe och spela något wii spel eller något, jag är inte allt för haj på det men det ska bli mycket roligt i alla fall:) Så nu ska jag fortsätta dansa till musiken och göra i ordning mig, jag har smörjt in mig med bus och fixat mina naglar, så nästa steg på process mathilda är mitt hår! haha det tar sin tid tro mig, jag har nog världens tråkiga hår, så jag kan seriöst hålla på och fixa med det i timmar, men till slut måste jag ge mig och inse att det faktiskt är som det är haha

hoppas ni får en trevlig fredagskväll!:D

Jag har gjort ett nytt armband idag, jag ville att flätorna skylle vara större, men tyvärr räckte inte mitt material till men nästa armband kommer bli jätte fint:)


Det är i silver egentligen men ljuset får det att se guldigt ut.

På Budskapsringen står det "Lev din dröm" som för övrigt är mitt motto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0