Mot Kinna!

Tjenamors!
Idag vankas det födelsedagskalas! Vaari (morfar) fyller år idag, eller egentligen i morgon men vi ska fira honom i kinna idag. Men vi åker inte förrens vid halv 4 vilket betyder att vi kommer va borta tills det blir mörkt, tycker inte om att åka när det är mörkt ute men men, bara det inte regnar så är det lugnt.

Annars så blir det lugnt för mig idag, ska göra naglarna (fransk manikyr) och bättra på färgen med BUS för det har ju skrapats bort helt märkte jag nu när jag duschat, det såg ut som små brödsmulor på kroppen haha men med hjälp av en torrborste, peeling och loation så ordnas allt. Sen ska jag plugga ikväll också, försöka sätta allt från första häftet (SPA) och få alla rätt på mitt hemgjorda test:) Jag saknar redan min älskling jätte mycket men nu har jag chansen att ha mina egna små spa-kvällar, med tända doftljus, lägga ansiktsmask och ta ett bubbelbad som varar i minst 2 timmar.

Kanske ska göra ett nytt halsband också, har ju mina nya saker jag köpte nu och jag känner att kreativiteten sprudlar inom mig!

Men nu! Kaffe och fixa till mig innan vi åker, kanske man kan svänga förbi affären och köpa en ny bok, den jag tvingar mig själv att läsa nu är ju inget att hurra för.


Idag fyller ju även Björns mamma år så jag får passa på att gratta henne!
Grattis Birgitta! Massa kramar till dig, hoppas du har kryat på dig och är frisk nu på din födelsedag!:)


Min nya kofta och halsband!



Jag med en väldigt seriös min, tyvärr men ALLA andra bilder jag tog blev antingen suddiga eller
så levde mina ögon sitt egna lilla liv...
Jag lever med det så då får du fan också göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0