Ni kan kalla min fläcken...

Hejsan, förlåt för att jag har vart frånvarande...
I Torsdags kom ju min älskling hit och överraskade mig, eller a mening va att han skulle överraska mig men jag överlistade han allt haha Vi drog direkt upp till stugan där vi myste och åt massa godis! Kollade på dåliga vhs filmer och åt lite mer godis, denna gången såg vi snygg sexig och singel och Dr. Dolittle 2, det är nämligen inte många filmer som funkar av alla hundra vi har där uppe haha tror dom vi har sett alla som går, och bland dom finns även casper - den otecknade versionen SÅKLART! och några rysare hehe På Lördagen skulle vi gått på bio men istället så ändrade vi oss i sista minuten för att hyra filmer, Hopplös och hatad av alla, Bug och Reno 911 Vi är verkligen riktigt kassa på att välja filmer, ingen av dom va riktigt bra, tur att man hade så bra sällskap då;)

Idag har jag vart och solduschat för första gången i mitt liv, jag va nöjd några timmar efteråt men nu ser jag att jag är rätt fläckig! SHIT! Får bli till att försöka rädda färgen i morgon med massa skrubb och utjämning men BUS...
Men man vet aldrig hur det blir förrän man har provat en gång i alla fall:)

Nu ska jag tända mitt nya vaniljluktljus, det är ett sånt stort ljus med lock så jag kan ta med det till björn när och tända när det ska bli extra mysigt hehe Jag ska plugga lite ikväll tänkte jag, jag har ju börjat studera nu som spa och hudterapeut!!!! Snart så har jag mitt drömyrke (förhoppningsvis).



Kommentarer
Postat av: Nicole

Äntligen uppdaterar du =D Wihoow. Sett att jag gjort ny blogg? Har dessutom blivit aktiv igen! Yeey!



Saknar dig, Stumpan.

Puss och Kram

2009-09-16 @ 00:02:52
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: mathilda

Ja det är klart jag läser din blogg!:) jag ska bli bättre på att kommentera!:)



Saknar dig med gumman!

2009-09-25 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0