Skönhetsfix och trix

Har precis färgat och format mammas och systers fransar och bryn:) Skulle färgat Amandas fransar också men hennes ögon vägrade sluta rinna. Observera att detta var INNAN jag ens hade lagt på fär eller bomull hehe Nu är det dags för mitt hår att få sig en omgång. Det blev lite skönhetsfix istället för gymmet idag. Men tränade ju i morses så jag är lugn.


 

 


 

Uppdatering: Vad är det för fel på min systers bryn, vi hade på färgen i en kvart alltså max tiden och det blev nästan ingenting alls! Grrr...

Kommentarer
Postat av: din systers bryn

inget fel på oss, det kanske va fel på färgen ;P /brynen

2010-04-28 @ 14:22:38
Postat av: Ellis<333

hej matilda! kan inte du göra en fin heather till mig? (jag gillar verkigen lugna pastellfärger!) <333 // ellis

2010-04-28 @ 15:45:45
URL: http://pinkellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0