Amandas rätta jag

Hallå i stugan!
Fy va denna helgen har vart lång! Jag går runt och tror att det är måndag hela tiden och gjorde det igår också. Kanske beror det på att björn jobbar hela helgen så man får ingen riktig helgkänsla. Men idag slutar han som tur är inte så sent så ikväll blir det Bingolotto! :)

Igår kom Amanda över medans Björn jobbade och hoffe sov för ovanlighetens skull haha Vi spelade lite Wii och jag var rädd. Amanda är inte nådig när det kommer till fäktningen. Herregud hon vann ju efter bara några sekunder varje gång. När hon spelade gick hon närmare och närmare tv:n med en mordisk blick i ögonen och ett knepigt flin haha Börjar tro att hoffe inte alls sover, han gömmer sig bara. Hon är ju farlig haha

Jag tog en bild för att visa en sida av henne jag aldrig sätt. Tävlingsinriktad är hon ju inte så det va nog inte därför hon ville vinna så jävligt. Hon är bara hämndlysten.





Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAA

2010-12-19 @ 14:12:12
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0