A clean house is a sign of a wasted wife

Hejsan! Idag vaknade jag vid 9 och klev ur sängen ganska yrvaken. Satte på en kanna kaffe och slog mig ner i soffan sen kom jag på att idag är det fredag och mycket ska göras. Jag ska städa, måla naglarna, hinna bli fin och ren innan älskling kommer hem, träna magen etc.etc. Så när kaffet var klart var det bara att sätta igång. Så nu har jag slängt in en tvätt, hängt in torra kläder i garderoben, lagt alla prylar på sin rätta plats, bäddat rent, dammsugat (misshandlat både mig själv och dammsugaren) och nu ska jag börja damma. Jag har även hunnit äta frukost. Förra gången jag städade så kom jag på klockan 5 att jag inte ätit frukost än och yrseln gjorde mig påmind hela tiden samtidigt som jag tänkte att jag ska bara göra klart detta och detta. I alla fall nu måste jag fortsätta så jag hinner allt innan klockan blir halv 3.

                                          

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-02-12 @ 17:12:11
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: mathilda

Tackar:)

2010-02-13 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0