And the winner is....

God morgon! Idag känns det som om jag kommer komma hem! Jag vet inte varför men det bara känns så. Väskan är packad och klar så så fort jag vet om tågen går åker jag. Jag var fresten inne på katrins blogg innan idag och såg att jag hade vunnit en goodiebag i form av en Ice klocka:D Ska bli mycket trevligt när den kommer hem. Jag vet inte vilken färg det var men dom har ju alltid roliga färger. Då blev jag mycket glad!
Snart ska jag ringa SJ för att kolla hur det ser ut för tågtrafiken idag. Det är ju svårt att veta så här tidigt om tåget som går klockan 15 går eller inte, sen är det ju tre tåg jag ska åka med också och om ett tåg kommer försent så missar jag det andra och det tredje och blir lik förbannat fast någonstans eftersom det kanske inte finns andra tåg. Det gör mig så orolig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0