efter regn kommer solsken...faktiskt

HEEEEJ! Nu känner jag mig som världens lyckligaste! Jag har precis vart på Wätter spa och gissa vad! Jag har fått praktik! Det var ett jätte mysigt spa med jätte härlig personal. Det klickade direkt om ni frågar mig och jag är säker på att jag kommer trivas jätte bra där. Jag fick även med mig massa härliga prover från Kerstin Florian som jag ska testa ikväll för idag är det skönhetsdag. Jag brukar ha det på tosdagar men nu är jag så glad att jag ska fira med mig själv lite hehe Så jag ska måla fransk manikyr, ta på brun utan sol och färga ögonbrynen:)

Jag måste bara berätta om en ny maskin dom hade på wätter spa som bara 13 stycken! i världen har! Den fixar allt, t.o.m. bröstlyft utan kirurgiska ingrepp.

Om ni inte vet vart wätter spa ligger så ligger det i alla fall på Gröna gatan 19 vid torpa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0