Frustrerad

Jag förstår inte vad problemet är! Jag har försökt ringa till sj kundtjänst och trafikinformation hela morgonen men kommer ingen vart. Jag var nummer 11 i kön sen kommer meddelandet "Ibland kommer du att få höra enbart ringsignaler när du är placerad i kö, vänligen vänta kvar så hjälper vi dig så snart vi kan" Ja jag kan det utantill nu. Efter att det meddelandet kommer så läggs det på. Jag ringer istället kundtjänst och kötitiden är mer än 20 minuter. Vilket kan betyda 2 timmar. Jag ringer till trafikinformation igen och är nummer 1 i kön, jag hör ringsignaler och får en varm känsla i magen. Denna gången kommer det gå! Men sen kommer det jävla meddelandet igen och samtalet avslutas. Jag vill ju bara få lite hjälp Haha. På hemsidan står det. För trafikinformation ring 0771-757575 ton val 3. När man ringer det så kommer ett meddelande "För trafikinformation gå in på www.sj.se " haha Det känns lite som om jag går i cirklar. WHY GOD WHY?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0