How I won in pool

God morgon!

I morses somnade jag om igen...Och vaknade halv 10, detta är inte bra jag måste vara lite mer bestämd och inte tänka att nej men jag kan ligga kvar här och kolla på detta avsnittet av how I met your mother. Visste ni fresten att han som spelar barney är gay? Jag kom över den informationen för ett par veckor sen haha Innan älskling tränade igår så spelade vi lite minibiljarnd och det av väldigt roligt, jag tror t.o.m att jag va bättre än honom! Det ni!

Jag är ju nästan i nivå med denna!


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: din röst är godkänd :)

du har en till röst att lägga på någon mer idag om du vill :)

2010-02-10 @ 16:00:51
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0