Nattfen kommer tidigt ikväll

Idag har jag inte gjort mycket annat än att äta, plugga och vart ute och tagit en promenad och ändå är jag supertrött. Jag skulle kunna somna direkt om jag la mig ner haha kanske ska jag koka upp det sista av kaffet? Bäst om jag sparar det till i morgon så jag kommer upp tidigt. Tanken var att jag skulle träna lite nu när älskling tränar men jag vet inte om jag orkar det jag saknar motivation totalt för det idag. Nä nu kokar jag lite kaffe så jag inte somnar framför datorn.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Natt Snärtan. Min nattfeé kommer tidigt till mig oxå. Saknar dig MASSOR. Puss o Kram mamma

2010-02-15 @ 20:25:45
Postat av: mathilda

God natt mamsen, saknar dig ännu mera! kommer hem snart:) puss och kram

2010-02-15 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0