På fel flygplan

Haha här sitter jag och klagar om att jag hoppade på fel tåg när jag skulle hit förra gången men hamnade i uppsla. Jag menar jag hade tur! Läste precis i nya numret av Allt om resor om en man som hamnade helt fel när han skulle resa för ett tag sen. Han skulle åka till San josé, USA och hade också rätt brottom han sprang genom flygplatsen och skyndade sig in i planet och satte sig på "sin" plats. Precis som jag gjorde haha När kaptenen pratade och välkomnade passagerarna berättade han med att det är han som ska ta dom till San josé i Costa rica haha Fan va hemskt att hamna på fel plan och åka till helt fel land. Det är ju inte så att man kan trycka på en liten stoppknapp och hoppa av vid nästa hållplats. stackarn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0