plastikkirurgi

Eftersom det är ett sånt jädra snack om plastikoperationer och om vad som är rätt repektiva fel så tänkte jag berätta min åsikt. ALLA har rätten till sin egen kropp och ALLA får ha sin åsikt om vad man vill förbättra med sig själv sen kan man hålla sina åsikter om andra för sig själva. Jag tycker att vill man förstora brösten och man har råd med det go for it! Vill man fixa näsan ja varför inte? Det betyder väl inte att man är en sämre människa för det. Folk hade vart lika anundsjuka ändå men dom blir bara skadeglada när dom får veta att miss perfekt inte alltid vart så perfekt, men vadå? Ingen är perfekt och ingen kommer någonsin vara perfekt. Tycker man själv att man är perfekt så är det ett fel i sig eller hur för då är man självgod och ego. Jag själv har massor jag skulle vilja fixa med min kropp. Allt från kinderna till tänderna till håret till mina överarmar och hade jag haft pengar till det så hade jag säkert gjort det. Men med måtta. För jag tror ingen vill se för övergjord ut, man vill bara lite diskret fixa till det man inte trivs med. Problemet är att när det är fixat sätter man koncentrationen på något annat och så fortsätter det. Vad jag vill säga är att jag tycker alla ska få vara dem dom är och eventuellt vill "bli".

 

En del av det jag skulle vilja fixa med mig själv. Bilden har inget med saken att göra för jag tror inte jag behöver berätta att denna tjejen inte behöver fixa och trixa med något haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0